|

Ilmoittaudu mukaan 25.9. mennessä.

Ilmoittaudu mukaan 7.10. mennessä.

Ilmoittaudu mukaan 25.9. mennessä.
Kerää kokoon yrityksestänne oma porukka ja kysy ryhmähintoja!
|
|
Työkaluja työyhteisön viestintään
7.10. ja 22.10.2009, Helsinki
Sihteerit ja assistentit luovivat työssään esimiesportaan ja työyhteisön eri tiimien välissä. On tultava toimeen kaikkien kanssa, kyettävä pitämään positiivista virettä yllä, on siis oltava vuorovaikutuksen taitureita.
Vuorovaikutuksen onnistumiseen vaikuttaa valtavasti se, kuinka hyvin ymmärrämme ihmisten erilaisuutta ja tunnistamme mm. työyhteisön erilaisia kommunikointityylejä. Toimiva vuorovaikutus eli toimivat ihmissuhteet vaikuttavat vahvasti koko yhteisön työhyvinvointiin ja sitä kautta myös tulosten syntymiseen.
ToimistoSissit järjestää syksyn aikana kaksi tilaisuutta työyhteisön sisäisen viestinnän teemoista, jotka tarjoavat sihteereille ja assistenteille toimivia työkaluja vuorovaikutustaitojen hiomiseen ja arjen kommunikointitilanteiden onnistumiseen. Tilaisuudet toimivat myös erillisinä valmennuksina, jos sinulla ei ole mahdollisuutta osallistua molempiin.
Minä ja muut – erilaiset persoonatyypit ja viestintä työyhteisössä
7.10.2009, Helsinki
Tutustu omaan persoonallisuustyyppiisi ja opi hyödyntämään vahvuutesi vuorovaikutustilanteissa
Erilaiset persoonallisuudet ja toimintatavat voivat olla työpaikan haaste, mutta ne ovat myös sen rikkaus. Tuloksekas työ tarvitsee erilaisia vahvuuksia ja runsaasti erilaisuuden ymmärtämistä. Tutustu omaan persoonallisuustyyppiisi ja opi hyödyntämään vahvuutesi vuorovaikutustilanteissa.
Tässä iltapäivävalmennuksessa tutustutaan erilaisten ihmisten tapoihin työskennellä ja kommunikoida. Valmennuksen aikana jokainen tekee oman persoonallisuustyyppinsä kartoituksen ja saa mukaansa persoonallisuusprofiilinsa kuvauksen.
Hinta
275 € + alv 22%
Hinta sisältää valmennuksen, materiaalit ja tervetulokahvit.
Haasteelliset vuorovaikutustilanteet työyhteisössä
22.10.2009, Helsinki
Hyvä vuorovaikutus pohjautuu kuuntelun ja selkeän ilmaisun taitoihin. Tämä vuorovaikutusvalmennus sisältää tehokkaita ja mukavia käytännön harjoituksia, tiiviin teoreettisen paketin hyvästä vuorovaikutuksesta sekä mahdollisuuden oivaltaa uusia kommunikointitapoja ryhmän esimerkkien kautta.
Hinta
390 € + alv 22%
Hinta sisältää valmennuksen, materiaalit, lounaan ja kahvit.
Valmennuskokonaisuus
Varaa itsellesi koko tehopaketti vuorovaikutuskoulutusta! Työkaluja työyhteisön viestintään on valmennuskokonaisuus, joka koostuu kahdesta erillisestä koulutustilaisuudesta, jotka täydentävät toisiaan.
7.10.2009, Helsinki
Työkaluja työyhteisön viestintään: Minä ja muut – erilaiset persoonatyypit ja viestintä työyhteisössä
22.10.2009, Helsinki
Työkaluja työyhteisön viestintään: Haasteelliset vuorovaikutustilanteet työyhteisössä
Ilmoittaudu molempiin edullisemmalla pakettihinnalla!
Hinta
590 € + alv 22%
Hinta sisältää valmennuksen, materiaalit, lounaan ja kahvit.
Kouluttaja
Vuorovaikutustaitojamme preppaa elämäntaidon valmentaja, vuorovaikutuskouluttaja
Johanna Tarpila, Valmennushelmi.
Lue lisää Johannasta...
Paikka
Scandic Continental, Mannerheimintie 46, Helsinki
 |
|
Tilaisuus toteutetaan yhteistyössä Scandicin kanssa. Logoa klikkaamalla pääset tutustumaan Scandicin palveluihin. |
Jos kiinnostut jostain tilaisuudestamme, paikka kannattaa varata pikaisesti. Osaan tilaisuuksista mahtuu mukaan vain pieni määrä osallistujia. Vapaita paikkoja voit tiedustella toki viimeisen ilmoittautumispäivämääränkin jälkeen osoitteesta . |
|

|
 |
|
Päivän ohjelma 7.10.
Minä ja muut – erilaiset persoonatyypit ja viestintä työyhteisössä
Klo 12.30 Tervetulokahvit ja ilmoittautuminen
Klo 13.00 Koulutusta
- Miten erilaisuus vaikuttaa työyhteisössä?
- Tyyppi testi – minkälainen minä olen?
- Yhdeksän erilaista persoonallisuustyyppiä
- Erilaisten ihmisten motivoituminen työssä
Klo 16.00 Koulutuspäivä päättyy |
|
|
 |
|
Päivän ohjelma 22.10.
Haasteelliset vuorovaikutustilanteet työyhteisössä
Klo 8.30 Aamukahvit ja ilmoittautuminen
Klo 9.00 Koulutusta
- Mistä syntyy hyvä vuorovaikutus?
- Ihmiset ovat erilaisia – kommunikointitavat ovat erilaisia
Klo 12.00 Lounas
Klo 13.00 Koulutusta (sis. kahvitauon)
- Miten voin oppia paremmaksi kuuntelijaksi?
- Kuinka annan ja otan vastaan palautetta?
- Ristiriitatilanteiden hyvä purku
Klo 16.00 Koulutuspäivä päättyy, mutta ohjelma jatkuu keskustelun,
pohdinnan ja verkostoitumisen merkeissä
Klo 16 - n. klo 18 Verkoston ideariihi: Miten kehittäisimme kokous- ja majoituspalveluita paremmin tarpeitamme vastaaviksi?
- Scandic-ketjun kokous- ja majoituspalvelut, toimintaperiaatteet ja
arvot
- Yhdessä pohdintaa: Mikä meille tilojen varaajina ja palveluiden käyttäjinä on
tärkeää? Mitkä arvot korostuvat? Millä perusteella me teemme päätöksiä
tilavarauksista? Miten palveluiden tarjontaa voisi kehittää, jotta ne vastaisivat
paremmin tarpeitamme? Onnistuneet ja epäonnistuneet ratkaisut tilavalinnoissa tms.
- vapaata jutustelua ja verkostoitumista
|
|
|
|