ToimistoSissit ToimistoSissit

Liity ilmaiseksi!

Tehokkaat työskentelytavat assistentin muuttuvassa työssä 18.5.2017

Ilmoittaudu tapahtumaan

Miten muuttuva työ vaikuttaa osaamiseen? Mitä taitoja tarvitaan nyt ja tulevaisuuden assistentin työssä?

Työ muuttuu monitilatoimistoissa työskentelyn ja erilaisten joustavien työmuotojen yleistyessä. Tämä haastaa toimintatapoja, joihin olemme tottuneet. Minkälaisia uusia taitoja tarvitaan? Tehdäänkö teillä etätöitä? Miten yhteydenpito esimieheen ja kollegoihin hoidetaan järkevästi ja tehokkaasti?

Assistentin työ toimistolla on uudenlaisten haasteiden edessä. Miten sopeudut itse muutokseen? Tämän koulutuksen tavoitteena on antaa ideoita oman työn tekemiseen fiksummin ja auttaa kyseenalaistamaan omia vanhentuneita työskentelytapoja.

ToimistoSissien kollegaverkostossa ”benchmarkkaat” ja opit kollegojesi kokemuksista. Tässä koulutuksessamme kuulet toimivista ja tuloksellisemmista työskentelytavoista ja voit poimia ideoita, joita esittää eteenpäin oman työyhteisönne tehokkaampaan työskentelyyn.

Koulutus on vuorovaikutteinen sisältäen kokemusten vaihtoa ja keskustelua, workshop-työskentelyä sekä itsenäisestä pohdintaa. Koulutukseen sisältyy ennakkotehtävänä henkilökohtainen EASI-käyttäytymis- ja motivaatiokartoitus, jonka tuloksia käydään läpi koulutuksessa ja jota voit hyödyntää oman kehittymisen suunnittelussa.

Koulutuksen sisältö

Mitä assistentti tarvitsee joustavassa työssä menestymiseen?

  • Joustavat työmuodot muuttavat työntekoa
  • Työnteon onnistumisen edellytykset
  • Näitä taitoja tarvitaan

Toimintatapojen tarkastelu ja kehittymistarpeiden tunnistaminen

  • Oman toimintatavan vaikutukset työhön
  • Toimintatapojen kyseenalaistaminen ja reflektointi
  • Oman kehittymissuunnitelman laatiminen

Fiksummat työskentelytavat

  • Suunnitelmallinen tekeminen
  • Ajankäyttö ja priorisointi
  • Tehtävälistojen tarkoitus ja käyttö
  • Hyvinvointi ja jaksaminen

Yhteistyö ja vuorovaikutus

  • Erilaiset vuorovaikutustyylit
  • Oman vuorovaikutuksen kehittäminen tehokkaammaksi
  • Proaktiivisuus edistää yhteistyötä

Välineiden merkitys yhteistyössä: mitä ja miten käyttää

  • Sähköposti, puhelin ja pikaviestimet
  • Video- ja skype-kokoukset
  • Muut yhteistyön mahdollistavat välineet

Tämän koulutuksen jälkeen

  • Tiedät millaiset taidot auttavat menestymään nykytyöelämässä
  • Osaat kehittää omia toimintatapojasi paremmaksi
  • Ymmärrät erilaisuutta työyhteisössä ja osaat hyödyntää tietoa omassa viestinnässäsi
  • Sinulla on ajatuksia yhteistyön ja yhteydenpidon kehittämiseen työyhteisössäsi
  • Sinulla on työkaluja tehokkaampaan ja tuloksellisempaan työskentelyyn
  • Tiedät miten huolehtia omasta hyvinvoinnista ja työn ja muun elämän tasapainosta

Hinta

395.00 € + alv 24%

Hinta sisältää koulutuksen, Master EASI –profiilin (arvo 90 € + alv 24 %), lounaan, aamu- ja iltapäiväkahvit.


Kouluttaja

Ulla Vilkman, Senior Consultant, Leadership & HRD Master Suomelta. Ullalla on usean vuoden kokemus työyhteisöjen ja eri ammattiryhmien kouluttamisesta ja valmentamisesta.

Ulla on kouluttanut meitä ToimistoSissejä jo vuosia ja keskiarvo Sissien Ullalle antamista arvosanoista on 9,4. Palautetta Ullasta:
"Aivan loistava ulosanti, rauhallinen. Hyvin ammattimainen ote. Kouluttaja joka osaa hyvin puhua asiat kuulijoille."

Ohjelma ja aikataulu

klo 8.30 Kokoontuminen aamukahvien merkeissä ja osallistujien esittäytyminen

klo 9.00 Koulutus

klo 11.45 Lounas

klo 12.45 Koulutus

klo 14.15 Iltapäiväkahvit

klo 14.30 Koulutus

klo 16.00 Koulutuspäivä päättyy


Paikka

Original Sokos Hotel Pasila, Maistraatinportti 3, Helsinki.


Tilaisuus toteutetaan yhteistyössä Sokos Hotelsien ja Master Suomen kanssa.