ToimistoSissit

Ilmoittaudu koulutuspäivään

Ilmoittaudu mukaan
22.1. mennessä



 

Tehokkaat työtavat

5.2.2014, Helsinki
Liikkuuko pöydälläsi turhia papereita, etkö löydä juuri sitä mitä etsit? Mietitkö usein työpisteesi ääressä, että mitä kaikkea työlistalla olikaan? Onko aloittaminen vaikeaa tai harhaudutko usein sivuraiteille? Pursuaako kalenterisi menoja, onko sähköpostisi tukossa?

Hyvin tuttuja ongelmia monelle. Hyvä järjestys omalla työpöydällä ja järjestelmälliset työskentelytavat auttavat meitä hallitsemaan tehtäviämme ja työympäristöämme, jotta työpäivästä ei tule kaaosta. Oikein organisoimalla saamme enemmän aikaan. Usein me sihteerit ja assistentit vastaamme myös toimiston järjestyksen ylläpidosta ja arkistoinneista.

Tämä koulutuspäivämme opettaa keinoja papereiden karsimiseen, työpisteen ja arkiston järjestämiseen ja järjestyksen ylläpitämiseen. Tarkastelemme kriittisesti sähköpostia, sen käsittelytapoja ja mietimme keinoja sähköpostitulvan vähentämiseen ja hallintaan. Käymme läpi erilaisia tapoja oman ajankäytön ja työskentelyn hallintaan sekä lykkäämisen ja keskeytysten vähentämiseen.

Kouluttajat

Arja Pennanen on professional organizer, kouluttaja, it-tradenomi, palvelupäällikkö, äiti, joogi, purjehtija ja telemarkkaaja. Arja kouluttaa työväen- ja kansalaisopistoissa elämän yksinkertaistamista. Palvelupäällikkönä Arja vastaa asiakkaittensa sovellusosaamisesta kouluttaen, kirjoittaen ja neuvoen. Inspiroiva ja positiivinen ote asioihin, kuorrutettuna rautaisella ammattitaidolla innostaa jokaisen osallistujan etsimään omia organisointitapojaan.

Elina Alasentie on professional organizer, FM, merkonomi, opettaja, kouluttaja, valmentaja, palloilija ja kaksosten äiti. Elina auttaa työssään toimistotyöntekijöitä hallitsemaan kaaosta ja kiirettä kouluttamalla ja valmentamalla heitä henkilökohtaisesti. Vuosien kokemus opettajana ja erilaisten opetusmateriaalien laatijana takaa, että koulutukseen osallistuva ei poistu koulutuksesta tyhjin käsin.

Workorganizers

Hinta

225 € + alv 24%

Hinta sisältää valmennuksen, materiaalit ja lounaan.

Paikka

Tilaisuus pidetään BEST WESTERN PREMIER Hotel Katajanokassa, Merikasarminkatu 1a, Helsinki

Kokoustila Kakku  käytävä  

Tutustu Hotel Katajanokan palveluihin!  

Tilaisuus toteutetaan yhteistyössä BEST WESTERN PREMIER Hotel Katajanokan kanssa. Logoa klikkaamalla pääset tutustumaan tiloihin ja palveluihin.

Luo järjestys työpisteellesi

Koulutuksen ohjelma
Koulutuksen ohjelma

Klo 12.00 Päivän startti lounaan merkeissä

  • partnerit ja osallistujat esittäytyvät
Klo 13.00-17.00 Tehokkaat työtavat
  • papereiden ja työpisteen raivaus ja järjestäminen
  • sähköposti uusin silmin
  • oman työnteon hallitseminen