ToimistoSissit

Ilmoittaudu koulutuspäivään

Ilmoittaudu mukaan
13.10. mennessä



 

SOME-seminaari

28.10.2014, PK-seutu
Tänä päivänä kaikki puhuvat SOME:sta, mutta osalle meistä sihteereistä ja assistenteista on SOME-maailma vielä melko vieras. On myös mielenkiintosta kuulla muiden kokemuksia ja vinkkejä sen hyödyntämiseen, joten aiheesta on luvassa nyt ToimistoSissien seminaari.

SOME - mitä mahdollisuuksia se tarjoaa organisaatioille mm. sisäiseen viestintään, markkinointiin, työnantajakuvan rakentamiseen, myyntiin sekä asiakaspalveluun?

Seminaarissa esitellään esimerkkien kautta erilaisia käyttötapoja SOME:lle, luoviakin sellaisia. Esimerkkeinä on oikeita yrityksiä, jotka ovat siirtäneet vaikkapa asiakaspalvelunsa SOME:een. Keskustelua käydään myös riskeistä, joita SOMEn käyttämisessä on, sekä yleisimpiä epäonnistumisten syitä.

Kuulemme seminaarissa myös Pauligin johdon assistenttina työskentelevän Piia Jokelan case-esityksen, miten SOME:a on hyödynnetty menestyksekkäästi heidän organisaatiossaan ja innostettu koko henkilöstöä viemään Pauligin sanomaa eteenpäin:

"Employee advocacy eli työntekijälähettilyys on SOMEn hyödyntämisen uusi megatrendi. Tämän päivän verkottuneessa maailmassa viestintä ei ole enää vain ”tiedotusosaston” oikeus tai velvollisuus, vaan kaikki työntekijät voivat toimia yrityksen brändilähettiläinä oman asiantuntijuutensa lähtökohdista. Paulig HUB on digitaalisen vaikuttamisen ohjelma, jossa pauligilaisia kannustetaan käyttämään sosiaalisen median kanavia ja löytämään oman tapansa vaikuttaa ja osallistua verkossa käytäviin keskusteluihin."

Seminaarin ote on keskusteleva. Käsiteltävät aiheet ovat nousseet esiin käytännöstä ja kokemuksesta. Tule mukaan kuuntelemaan ja osallistumaan keskusteluun! Tässä seminaarissa pääset sisään SOME:een ja voit viedä hyviä vinkkejä mukanasi työyhteisöllenne!

Onko sinulla toiveita sisällöstä tai kysymyksiä, joita toivoisit käsiteltävän seminaarissa? Voit lähettää kysymyksesi etukäteen sähköpostitse yhteystieto. Seminaarissa käsiteltäviä aiheita voidaan syventää toivoitteinne perusteella.

Seminaarin vetäjä

Jaakko Turunen, Kokoomo. Jaakko on pitkään hyödyntänyt omassa työssään soisaalisen median mahdollisuuksia markkinointiin.

Tutustu Kokoomon palveluihin

Pienyrittäjän lähtökohtana on ollut löytää erilaisia ja edullisia tapoja tuoda omaa viestiään kohdeyleisölle. Erityisesti on korostunut kustannustehokkuus, resurssien tehokas käyttö ja viestien mieleen painuminen. Verkoston hyödyntäminen osana tehokasta SOME:n käyttöä nousee arvoon arvaamattomaan.

Hinta

150€ + alv 24%

Hinta sisältää valmennuksen ja iltapäiväkahvit.

Paikka

Paasitorni, Paasivuorenkatu 5 A, Helsinki.

Paasitorni ulkoa   Paasitorni Karl Lindahl

Tutustu Paasitornin palveluihin! Tutustu Graniittiravintoloiden palveluihin! Tilaisuus toteutetaan yhteistyössä Paasitornin ja Graniittiravintoloiden kanssa. Logoa klikkaamalla pääset tutustumaan tapahtumakumppaneitten palveluihin.

ddpavumba/FreeDigitalPhotos.net

ohjelma
Seminaarin ohjelma

Klo 12.30 Tervetuloa seminaariin

Klo 12.45 Paasitornin esittely kokonaisuutena/ Myyntijohtaja Mika Gehör, Graniittiravintolat Oy

Klo 13.00 SOME/ Jaakko Turunen, Kokoomo

Klo 14.40 Kahvitauko

Klo 15.00 Case: Paulig HUB - yhdessä syntyy isompi ääni/ Piia Jokela, Executive Assistant, Oy Gustav Paulig Ab

Klo 15.20 SOME/Jaakko Turunen, Kokoomo

Klo 16.30 Seminaari päättyy

Seminaarin teemat:

Välineet

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Mikä sopii minkälaiseen viestintään / markkinointiin? Esim. B2B markkinointi, sisäinen viestintä, asiakaspalvelu…

Organisaation oma SOME-strategia pitää suunnitella

  • Tavoitteet
  • Tavat
  • Kuka toteuttaa?
  • Mahdollisuudet ulkoistaa oma SOME viestintä

Käyttötavat

  • Rekrytointikanavat
  • Markkinointi
  • Sisäinen viestintä
  • Asiakkaiden ohjaus vaikka verkkokauppaan
  • FAQ jne.